با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ هدیه معنادار نخست‌وزیر مجارستان به روحانی
زیارت عاشورا
هدیه

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور گفت: ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان امروز صبح هدیه ای ویژه برای دیدار با رییس جمهور کشورمان آورده بود.
پرویز اسماعیلی با اعلام این مطلب در صفحه اینستاگرامش نوشت: او نقشه ای از ایران که متعلق به سال ۱۸۴۰ میلادی (حدود ۱۷۵ سال پیش) و از مجموعه نقشه ها و اسناد ملی آن کشور محسوب می شده را به دکتر حسن روحانی هدیه داد.
اگر در نقشه دقت کنید نکات فراوان و قابل توجهی یافت می‌کنید. یکی وسعت سرزمینی ایران در آن زمان است که سیر تطور جغرافیا و نام برخی کشورهای همسایه را نیز بازگو می‌کند.
همچنین دریای کاسپین در شمال و خلیج همیشه فارس در جنوب به همین نام‌ها ثبت شده و جلوه‌گری می کند. کل نقشه نیز به نام persia ثبت شده است.
در خاک کشورمان، برجستگی برخی مناطق و شهرها هم جالب است. از جمله اینکه گویا تهران روستایی بوده و ری؛ شهری مهم و حتما مرکز مقتدری در سیاست و کشاورزی و اقتصاد بوده است.
اگر دقت کنید نکات جالب زیادی خواهید یافت.

هدیه
 
هدیه


با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 11 آذر 1394برچسب:, | 12:23 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |